Seznam blogů

pátek 11. ledna 2013

Souboj řasenek-Maybelline New York

Ahoj lidi,
tak dnes tu máme souboj řasenek od Maybelline.





Moje nejoblíbenější z těchto tří je žlutá řasenka s názvem the Colossal Volum Express, která zbylé dvě jednoznačně překonala. Určitě to není nejlepší řasenka na světě,ale z těch všech co jsem do této doby vyzkoušela je to jednoznačně moje top 1.

Tak a teď k první řasence,které říkám FIALOVÁ, má kartáček, který je prohnutý, ale přitom poměrně široký.Umístila bych ji  na třetí místo. Neuvěřitelně slepuje řasy.Nebudu se divit, že řada z Vás s ní bude spokojená. Dost mi totiž píšete,že FIALOVÁ je nejlepší.Na fotce není vidět jak slepuje řasy,protože jsem nanesla pouze jenu vrstvu,slepuje totiž jen ve více vrstvách,které tato řasenka podle mne potřebuje.


Teď pár mých fotek:





Kartáček zhora a z boku:




Teď již oko nalíčené FIALOVOU řasenkou:




Přesuneme se k řasence červené,která má opravdu obří kartáček.Pro někoho aplikace nebude až tak snadná a při nanášení řasenky na řasy dolního víčka se vám může obtisknout, takže se neobejdete bez tyčinky do uší. Abysme jí zase neukřivdily,mohu vám říct že ji nak je perfektní... a tak bych řekla, že se mezi těmito řasenkami umístí na pěkném druhém místě.

Teď pár mých fotek:




Kartáček:



A oko nalíčené ČERVENOU řasenkou:



Tak a dostáváme se k tomu nejlepšímu a tím je ŽLUTÁ řasenka,která je prostě perfektní.Pro mě je to top 1 z drogerie.Určitě se vyplatí investovat do této než nějaké miss sporty.Ne,že bych proti miss sporty něco měla,ale přece jenom je tahle určitě kvalitnější než miss sporty o kterých jsem slyšela že příšerně slepují řasy.Já osobně jsem měla dvě řasenky od miss sporty.Děs a hrůza.Ty řasenky mi hned po týdnu vyschly.To by se  mis touto ŽLUTOU řasenkou nikdy nestalo,vydrží totiž i půl roku a proto j patří čestné první místo...:)

Teď pár mých fotek:







Doufám že se vám dnešní souboj řasenek líbil.
Máte nějakou doma?Jak jste s ní spokojení?


                                                                                                              Tak zatím!




Žádné komentáře:

Okomentovat