Seznam blogů

pondělí 7. ledna 2013

Essence Twilight saga

Ahoj lidi,
tak jsem tu s další recenzí tentokrát na tři produkty z limitky od essence.Předem se omlouvám,že přidávám článek takhle brzo ráno,ale dnes mám dlouho školu a potom se musím učit.Jestli mi však pod článkem zanecháte komentář můžete se spolehnout,že ještě ten den na něj odpovím,pokud mi však komentář zanecháte po 22:00 toho dne odpověď bude až následují den.Moc vám děkuji za každý komentář a pochopení.

Takhle vypadají všechny produkty.



Lesky 50Kč/Ks
1 lesk v odstínu:,02 Renesmee Red.
Lesk je prostě úžasný,má dlouhou výdrž,voní a má skvělý aplikátor,je jako lesky stay with me,které mám ve všech 6ti odstínech,proto tento lesk mohu doporučit.


02 Renesmee Red






Essence Breaking Dawn Makeup


Shimmer powder  90Kč/Ks
V odstínu:01 01 Bella`s secret
Tento rozjasňovač se ani tolik netřpytí,ale spíš leskne.Je vhodný jak pro dívky a ženy s tmavou pletí tak i pro bledule.Nemůžu se rzhodnout jestli je lepší tento nebo ten od Catrice.Catrice se třpytí,tento se spíš leskne.Takže že,pokud jste maniaci do kosmetiky jako já,budou se vám nejspíš hodit oba.Balení je také pěkné,docela pevné co jsem slyšela.I když já jsem si vzala špatný kus,a víčko od tohoto rozjasňovače se mi jaksi kinklá.Rozjasňovač Catrice má tedy podle mě hezčí balení,které se nekinklá.Ale tento rozjasňovač je také dobrý,za jeho cenu,rozhodně koupě nebudete litovat.








Tvářenka 75Kč/Ks
V odstínu:01 Renesmee Red
Tato tvářenka je skvěle pigmentovaná,někdy mi přijde že až moc.I když nepatřím ke skupině bledulí a ani ke skupině se smíšenou barvou pleti,patřím totiž k lidem toho typu,že jim v létě stačí tři dny u bazénu a jsou zcela opáleni.V zimě je tedy tato tvářenka i na mě tmavá,proto čekám do léta,kdy ji budu moci nosit.Zase musím říct že výdrž nic moc,jsem zvyklá rozhodně na lepší.Tato tvářenka má výdrž cca 2-3h,což mi přijde docela málo.Pokud vám nevadí výdrž,a jste hodně tmaví,nebo vám nebud evadit že budete vypadat jako Marfuša,mohu vám tuto tvářenku za její cenu doporučit.









Doufám že se vám dnešní recenze líbila.Příště se můžete těšit na recenzi limitky Cherry blossom girl od essence.

Malá ochutnávka:



                                                                                                            Tak zatím!

Žádné komentáře:

Okomentovat