Seznam blogů

úterý 1. ledna 2013

Essence korektor

Ahoj lidi!
Je tu další blog o kosmetice.Někomu to už přijde otravné,ale já se řídím heslem (Dělej co tě baví!).Doufám tedy,že se na můj blog budete vždycky rádi vracet.


Ještě dnes tu mám však jednu recenzi na essence forget it!3 in 1 concealer.
Tento korektor stojí 60Kč a na oficiálním webu o něm essence píše toto:

Tři praktičtí pomocníci pro boj nedokonalostem pleti!Béžová na nedostatky pleti,růžová na kruhy pod očima a zelená pro zarudnutí kůže.

   
Moje poznatky skončili tak že si myslím že je to zbytečně vyhozených 60Kč,protože tento korektor se vážně nedá použít.Opravdu nevím co tímto chtěli pánové a dámy od essence říci.



Teď pár mých fotek:





Jednotlivé barvy korektoru jsou velmi pěkně pigmentované.



Po rozetření jsou však patrné jednotlivé barevné pruhy,jednotlivé barvy korektoru bouhžel vůbec nekryjí.:(




                                                                                                            Tak zatím příště!

                                                                               

3 komentáře:

  1. Hezká recenze nebýt toho světla a vyplého makra (i u jiných recenzí), zkus na to příště myslet :) já mám oblíbený korektor od Max Factor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tvůj názor,příště si dám pozor.:)
      Jak se prosím tě zapne makr(nebo jak se to píše)?

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat