Seznam blogů

sobota 5. ledna 2013

Catrice SpectaculART

Ahoj lidi,
dnes tu mám slibovanou recenzi na produkty z limitované edice od Catrice SpectaculART.


Laky na nehty 65Kč/Ks,Top Coat 75Kč/Ks
Laky kryjí nanejvýš ve dvou vrstvách a vytvoří krásné barvy.Také velmi dobře vypadají v kombinaci s top coatem ze stejné limitky.Laky mají výdrž cca 5 dní,což je skvělé.Laky na nehty jsou ve čtyřech odstínech+top coat (dle obrázku):První je Gold leaf top coat,C01 Artfully Lustrous,C02 Holi Hai,C03 Revel The Red,C04 Soulful.

IMG_0130


Zleva do prava:C02 Holi Hai,C03 Revel The Red,C04 Soulful,Gold Leaf Top Coat



Swatche(pořadí dle fotky výše):

C02 Holi Hai



S top coatem:




C03 Revel The Red


S top coatem:




C04 Soulful


S top coatem:



Tvářenka 105Kč/Ks
Jemná narůžovělá barva.Tato tvářenka je velmi pigmentovaná.Když třeba jdu ráno do školy a nalíčím se touto tvářenkou vydrží mi tak do jedné hodiny,potom jí už musím nanést znovu.Na její cenu mi výdrž cca 6 hodin přijde úplně super.Samozřejmě že se za tu cenu nevyrovná třeba Benefitu,Bobbi Brown nebo MAC.Ale má i své zápory,je jen o trochu větší než víčko od pet lahve a obsah je pouhé 4g.Za tu cenu a kvalitu mi to přijde tak akorát,jenže když je takhle malá a dojde mi tak co budu dělat....?A když si ji večer neodlíčíte,tak ráno když prostě odejdete z domu,během dne si budete moci všimnout že se vám celá tvářenka nahrnula k uším.Mohu ji tedy doporučit,pokavaď nehledáte tvářenku s výdrží po ceý den,to se poohlédněte po  dražších značkách.A nedoporučovala bych ji lidem co se buď neodličují nebo na to často zapomínají. A také těm co ráno většinou zaspí a už se nestihnou nalíčit,lidi by se na vás divně koukali.Odstín C01 Holi Hai

Teď moje obrázky:







Highlighting powder 115Kč/Ks
Tento rozjasňující pudr je ohromně skvěle pigmentovaný.Obličej krásně rozjasní,aby se někdo nespletl slovo powder tu vyjadřuje že je to rozjasňovač v pudrovém stavu,nikoliv že je to pudr.Má celkem luxusní balení.Když jsem viděla balení MAC Mineral Skinfinish(ve videu GetTheLouk),tak tento se mi tedy líbí víc.Hranaté balení se také skvěle skladuje,proto je vhodný i na cesty.Obsahuje 11g produktu.Můžete ho nanést všude tam kde rozjasňovač má být.Takže do vnitřních koutků očí,pod obočí,nad tvářenku,nad horní ret...Výdrž je také tak akorát podle ceny.Přibližně 5-6h.Ale nebude tam takový ten barevný podklad už jen třpytky.ten barevný podlkad zmií tak po 2-3h.Mohu ho tedy doporučit,pokavaď nehledáte rozjasňovač s výdrží po ceý den,to se poohlédněte po  dražších značkách.V odstínu C01 Artfully Lustrous.









Doufám že se vám dnešní recenze líbila a příště se můžete těšit na recenzi tří produktů z limitky od essence Twilight Saga.Také se můžete těšit na příspěvek co jsem dostala k Vánocům(samozřejmě vám nebudu ukazovat vše).


Teď malá ochutnávka:




                                                                                                                  Tak zatím!

Žádné komentáře:

Okomentovat